Hernandez-Espallardo or Hernández-Espallardo
Hernandez-Espallardo or Hernández-Espallardo
Marketing department. University of Murcia
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TítuloCitado porAño
Fostering innovation: the role of market orientation and organizational learning
D Jimenez-Jimenez, R Sanz Valle, M Hernandez-Espallardo
European Journal of innovation management 11 (3), 389-412, 2008
3322008
Inter-organizational governance, learning and performance in supply chains
M Hernández-Espallardo, A Rodríguez-Orejuela, M Sánchez-Pérez
Supply Chain Management: An International Journal 15 (2), 101-114, 2010
1542010
Exploitation-and exploration-based innovations: the role of knowledge in inter-firm relationships with distributors
M Hernández-Espallardo, M Sánchez-Pérez, C Segovia-López
Technovation 31 (5-6), 203-215, 2011
1272011
The effects of authoritative mechanisms of coordination on market orientation in asymmetrical channel partnerships
M Hernández-Espallardo, N Arcas-Lario
International Journal of Research in Marketing 20 (2), 133-152, 2003
1012003
Building online brands through brand alliances in internet
E Delgado-Ballester, M Hernández-Espallardo
European Journal of Marketing 42 (9/10), 954-976, 2008
892008
Product innovation in small manufacturers, market orientation and the industry's five competitive forces: Empirical evidence from Spain
M Hernández-Espallardo, E Delgado-Ballester
European Journal of Innovation Management 12 (4), 470-491, 2009
872009
Effect of brand associations on consumer reactions to unknown on-line brands
E Delgado-Ballester, M HernáNdez-Espallardo
International Journal of Electronic Commerce 12 (3), 81-113, 2008
802008
Farmers' satisfaction and intention to continue membership in agricultural marketing co-operatives: neoclassical versus transaction cost considerations
M Hernández-Espallardo, N Arcas-Lario, G Marcos-Matás
European Review of Agricultural Economics 40 (2), 239-260, 2012
652012
Store image influences in consumers’ perceptions of store brands: the moderating role of value consciousness
E Delgado-Ballester, M Hernandez-Espallardo, A Rodriguez-Orejuela
European Journal of Marketing 48 (9/10), 1850-1869, 2014
572014
Las ferias comerciales como variable de marketing: análisis de los objetivos del expositor
F Mas-Ruiz, JLM Alemán, MH Espallardo, SR de Maya
Información Comercial Española, ICE: Revista de economía, 119-138, 1993
441993
La estrategia de diferenciación en el comercio minorista
JLM Alemán, MH Espallardo, SR de Maya
Información Comercial Española, ICE: Revista de economía, 27-45, 1995
391995
El nuevo concepto de marketing en la empresa Revista Colombiana de Marketing, vol. 2, núm. 2, junio, 2001 Universidad Autónoma de Bucaramanga Bucaramanga, Colombia
M Hernández Espallardo
Revista Colombiana de marketing 2 (2), 2001
352001
Planificación de las ferias como actividades de marketing
JLM Alemán, MH Espallardo, SR de Maya
Esic Market, 9-30, 1995
311995
Beneficio de las cooperativas agrarias de segundo grado: contribución a los objetivos de sus socios
NA Lario, JLM Alemán, MH Espallardo
REVESCO: revista de estudios cooperativos, 7-26, 2002
302002
Learning processes, their impact on innovation performance and the moderating role of radicalness
M Hernandez-Espallardo, FJ Molina-Castillo, A Rodriguez-Orejuela
European Journal of Innovation Management 15 (1), 77-98, 2012
282012
Co-ordination and performance of Spanish second-level agricultural co-operatives: the impact of relationship characteristics
N Arcas-Lario, M Hernández-Espallardo
European Review of Agricultural Economics 30 (4), 487-507, 2003
282003
La relación entre las cooperativas agrarias de primer y segundo grado desde la perspectiva del marketing de relaciones y redes: propuesta de un modelo para su estudio
NA Lario, MH Espallardo, JLM Alemán
CIRIEC-España, revista de economía pública, social y cooperativa, 179-202, 2000
272000
Propuesta metodológica para medir la calidad del servicio de consulta externa en medicina general
M Losada Otálora, A Rodríguez Orejuela, M Hernández Espallardo
Estudios Gerenciales 27 (120), 185-204, 2011
232011
La importancia de las capacidades dinámicas en las empresas born global colombianas
DME Barbosa, AR Orjuela, MH Espallardo
Cuadernos de Administración 26 (47), 141-163, 2013
172013
El objeto de estudio de la disciplina de marketing
M Hernández Espallardo, A Rodríguez
Estudios Gerenciales 19 (87), 67-91, 2003
162003
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20