Strengthening Socio-Cognitive and Emotional Skills in Early Education through a School-Based Program: Preliminary Study MS Ison, DF González, C Korzeniowski European Journal of Psychology and Educational Research 3 (2), 87-100, 2020 | 3 | 2020 |
Dar a luz en salud pública: caracterización de mujeres parturientas de Mendoza, Argentina DF Gonzalez, MS Ison, A Espósito Archivos de Medicina (Manizales) 19 (1), 87-98, 2019 | 2 | 2019 |
A School-Based Program Focused on Initial Education Teachers to Strengthen Cognitive and Socio-Emotional Skills in Children MS Ison, DF González, GS Morelato, A Espósito Journal ISSN 2766, 2276, 2023 | | 2023 |
School Intervention: An experience focused on Initial Education Teachers MSI Zintilini12, DF González | | 2022 |
Psychometric properties of the Argentinian version of the Revised Children Anxiety and Depression Scale (RCADS) LM Casari, C Daher, MJ Arroyo, DF González, VE Morán, MS Ison Psychologia. Avances de la Disciplina 15 (1), 13-30, 2021 | | 2021 |
Propiedades psicométricas de la versión argentina de la escala revisada de ansiedad y depresión infantil (RCADS) LM Casari, C Daher, MJ Arroyo, DF González, VE Morán, MS Ison Psychologia. Avances de la Disciplina 15 (1), 13-30, 2021 | | 2021 |
School Intervention: How to Promote Socio-Cognitive Functioning in Initial Education MS Ison, DF González, C Korzeniwski Oxford Symposium in School Based-Family Counsuling, 45-59, 2020 | | 2020 |
Indicadores madurativos en escolares de nivel inicial luego de un programa de estimulación cognitiva DF Gonzalez, MS Ison Revista Argentina de Ciencias del Comportamiento (RACC) 12 (1), 220-221, 2020 | | 2020 |
Indicadores madurativos en escolares de nivel inicial luego de un programa de estimulación cognitiva DF Gonzalez, MS Ison Revista Argentina de Ciencias del Comportamiento (RACC) 12 (1), 220-221, 2019 | | 2019 |
Estrés y apoyo social prenatal y ansiedad posparto. Un estudio descriptivo en una muestra de mujeres mendocinas DF Gonzalez, MS Ison, A Espósito IX Jornadas de Investigación UMaza 2017. II Jornadas Internacionales de …, 2017 | | 2017 |