Eduard Cristobal-Fransi
Eduard Cristobal-Fransi
Profesor de Marketing (UdL)
Verified email at aegern.udl.cat
Title
Cited by
Cited by
Year
Perceived e‐service quality (PeSQ)
E Cristobal, C Flavian, M Guinaliu
Managing service quality: An international journal, 2007
8042007
Purchasing behaviour in an online supermarket: the applicability of ES-QUAL
F Marimon, R Vidgen, S Barnes, E Cristóbal
International Journal of Market Research 52 (1), 111-129, 2010
1122010
Conceptualización de la calidad de servicio al cliente percibida en el comercio electrónico. Evaluación y aplicación en el establecimiento virtual
E Cristóbal
Universitat de Lleida. AEGERN Administració d'Empreses i Gestió Econòmica …, 2002
41*2002
Marketing management in cultural organizations: A case study of Catalan museums
JC Mejón, EC Fransi, AT Johansson
International Journal of Arts Management, 11-22, 2004
392004
El merchandising en el establecimiento virtual: una aproximación al diseño y la usabilidad
E Cristóbal Fransi
ESIC market, 2006, núm. 123, p. 139-188, 2006
382006
A study of e‐retailing management: analysing the expectations and perceptions of Spanish consumers
EC Fransi, FM Viadiu
International Journal of Consumer Studies 31 (6), 613-622, 2007
302007
Maturity and development of high-quality restaurant websites: A comparison of Michelin-starred restaurants in France, Italy and Spain
N Daries, E Cristobal-Fransi, B Ferrer-Rosell, E Marine-Roig
International Journal of Hospitality Management 73, 125-137, 2018
282018
La gestión del supermercado virtual: tipificación del comportamiento del cliente online
CF Eduard, MV Frederic
Investigaciones Europeas de Dirección y Economía de la Empresa 17 (1), 93-112, 2011
252011
La implementación de las TIC en la gestión de las cooperativas agroalimentarias: el caso de la provincia de Lleida
YM Salla, EC Fransi, MJG Adillón
REVESCO. Revista de Estudios Cooperativos, 223-253, 2013
242013
Efectos del diseño de la tienda virtual en el comportamiento de compra: tipificación del consumidor online
EC Fransi
Investigaciones europeas de dirección y economía de la empresa 11 (1), 203-221, 2005
242005
Adopción del comercio electrónico en el turismo de nieve y montaña: análisis de la presencia web de las estaciones de esquí a través del Modelo eMICA
N Daries-Ramon, E Cristóbal-Fransi, E Martin-Fuentes, E Marine-Roig
Cuadernos de Turismo, 113-134, 2016
222016
Análisis empresarial de las cooperativas del sector de la fruta dulce de Cataluña
Y Montegut Salla, E Cristóbal Fransi
Revesco. Revista de Estudios Cooperativos, 28-57, 2010
192010
La tienda en Internet: cómo diseñar y dar a conocer un establecimiento virtual con éxito
E Cristóbal Fransi
Boletín económico de ICE, Información Comercial Española, 2001, núm. 2687, p …, 2001
192001
A study of the ISO 9000 certification process: consultant profiles and company behaviour
FM Viadiu, EC Fransi
Managing Service Quality: An International Journal, 2005
182005
Promoción turística de las comunidades autónomas españolas a través de las redes sociales oficiales
N Daries-Ramón, E Cristóbal-Fransi, E Martín-Fuentes
Papers de Turisme, 84-106, 2014
162014
Análisis de usabilidad de cooperativas del sector de la fruta y aceite en el área de Lleida
TG Saltiveri, EC Fransi, YM Salla
RISTI-Revista Ibérica de Sistemas e Tecnologias de Informação, 45-59, 2013
162013
The singularity of agrarian cooperatives management: cooperatives positioning in the olive oil sector in Spain
Y Montegut, E Cristóbal, F Marimon
International Journal of Business and Management 6 (6), 16, 2011
162011
La gestión de las cooperativas agrarias: tipificación de las cooperativas del sector oleícola de Catalunya
E Cristóbal Fransi, Y Montegut Salla, F Marimon Viadiu
CIRIEC-España. Revista de economía pública, social y cooperativa, 2007, núm …, 2007
16*2007
Behaviour of culinary tourists: A segmentation study of diners at top-level restaurants
N Daries Ramón, E Cristóbal Fransi, B Ferrer Rosell, E Mariné Roig
Intangible Capital, 2018, vol. 14, núm. 2, p. 332-355, 2018
152018
Implementation of Web 2.0 in the snow tourism industry: Analysis of the online presence and e-commerce of ski resorts
E Cristobal-Fransi, N Daries-Ramon, E Mariné-Roig, E Martin-Fuentes
Spanish Journal of Marketing-ESIC 21 (2), 117-130, 2017
142017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20