Isabel Carrero Bosch
Título
Citado por
Citado por
Año
CSR‐labelled products in retailers' assortment: A comparative study of British and Spanish retailers
I Carrero, C Valor
International Journal of Retail & Distribution Management, 2012
652012
Viewing responsible consumption as a personal project
C Valor, I Carrero
Psychology & Marketing 31 (12), 1110-1121, 2014
272014
Reducing fat intake using implementation intentions: A meta‐analytic review
I Vilà, I Carrero, R Redondo
British Journal of Health Psychology 22 (2), 281-294, 2017
242017
The influence of knowledge and motivation on sustainable label use
C Valor, I Carrero, R Redondo
Journal of agricultural and environmental ethics 27 (4), 591-607, 2014
242014
Los determinantes de la compra de productos con etiquetas de contenido social y ambiental
I Carrero, C Valor, R Redondo
CIRIEC Journal of Public, social and Cooperative Economy, 2015
192015
La relación del consumidor con las etiquetas sociales y medioambientales Estudio diagnóstico para orientar la definición de políticas públicas y la acción empresarial
I Carrero Bosch, C Martínez, J Rosa Duran
Universidad Pontifica Comillas. Madrid, 2010
182010
Guía del emprendedor social: inspiraciones para la creación de empresas al servicio de la sociedad
A Merino, C Ballesteros, P Bilbao, I Carrero, D Contreras, E Díaz, ...
Madrid: Universidad Pontificia Comillas-ICADE, 2013
132013
La relación del consumidor con el etiquetado responsable
IC Bosch, CV Martínez
Revista de responsabilidad social de la empresa, 79-104, 2012
132012
Who is behind the sustainable purchase? The sustainable consumer profile in grocery shopping in Spain
I Carrero, R Redondo, ME Fabra
International Journal of Consumer Studies 40 (6), 643-651, 2016
122016
Stressful sustainability: A hermeneutic analysis
C Valor, P Antonetti, I Carrero
European Journal of Marketing, 2018
112018
The influence of social and environmental labels on purchasing: An information and systematic-heuristic processing approach
R Redondo Palomo, C Valor Martínez, I Carrero Bosch
Innovar 25 (57), 121-132, 2015
112015
Why one becomes a responsible consumer: the creation and maintenance of responsible consumption as a self-determined personal project
C Valor, A Merino, I Carrero, E Díaz, V Labajo, P Bilbao
Human Ecology Review, 159-174, 2012
112012
Valoración de la responsabilidad social de la empresa (RSE) por la sociedad española: mirando al pasado para predecir el futuro
CV Martínez, IC Bosch
icade. Revista de la Facultad de Derecho, 93-113, 2010
102010
Guía del emprendedor social
A Merino, C Ballesteros, P Bilbao, I Carrero, D Contreras, E Díaz, C Valor
Obtenido de Inspiraciones para la Creación de Empresas al Servicio de la …, 2015
92015
What makes implementation intention interventions effective for promoting healthy eating behaviours? A meta-regression
I Carrero, I Vilà, R Redondo
Appetite 140, 239-247, 2019
72019
El despertar al consumo responsable: análisis de un proceso de crecimiento
I Carrero, P Bilbao, E Díaz, V Labajo, A Merino, C Valor
Cantabria: Universidad Pontifica, 2015
72015
Do All Dimensions of Sustainable Consumption Lead to Psychological Well-Being? Empirical Evidence from Young Consumers
I Carrero, C Valor, R Redondo
Journal of Agricultural and Environmental Ethics, 1-26, 2019
42019
Decision-making dynamics between Spanish mothers, fathers and children
I Carrero, T Aleti
Young Consumers, 2017
42017
Mindfulness in education for sustainable development to nurture socioemotional competencies: A systematic review and meta-analysis
AM Gómez-Olmedo, C Valor, I Carrero
Environmental Education Research 26 (11), 1527-1555, 2020
12020
El libro de cabecera del investigador en economía y empresa
I Carrero, MEF Florit, C Valor
Universidad Pontificia Comillas, 2014
12014
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20