The differential effects of comprehensive feedback forms in the second language writing class M Bonilla López, E Van Steendam, D Speelman, K Buyse Language Learning 68 (3), 813-850, 2018 | 81 | 2018 |
Colocaciones léxicas: pistas y trampas S Moreno Pereiro, K Buyse Mosaico, 10-18, 2003 | 38 | 2003 |
Comprehensive corrective feedback on low and high proficiency writers: Examining attitudes and preferences M Bonilla López, E Van Steendam, K Buyse ITL-International Journal of Applied Linguistics 168 (1), 91-128, 2017 | 34 | 2017 |
Researching specialized languages V Bhatia, P Pérez-Paredes, P Sánchez Researching Specialized Languages, 1-246, 2011 | 32 | 2011 |
¿ Qué corpus en línea utilizar para qué fínes en la clase de ELE? K Buyse Del texto a la lengua: la aplicación de los textos a la enseñanza …, 2011 | 30 | 2011 |
Una hoja de ruta para integrar las TIC en el desarrollo de la expresión escrita: recursos y resultados K Buyse Journal of Spanish Language Teaching 1 (1), 101-115, 2014 | 27 | 2014 |
The acoustic dimension of reading: does musical aptitude affect silent reading fluency? JM Foncubierta, FH Machancoses, K Buyse, MC Fonseca-Mora Frontiers in neuroscience 14, 513019, 2020 | 26 | 2020 |
Possible effects of free on line data driven lexicographic instruments on foreign language learning: The case of Linguee and the interactive language toolbox K Buyse, S Verlinde Procedia-Social and Behavioral Sciences 95, 507-512, 2013 | 24 | 2013 |
El corpus de aprendices Aprescrilov y su utilidad para la didáctica de ELE en la Bélgica multilingüe K Buyse, E González Melón Plurilingüismo y enseñanza de lenguas, 247-52, 2013 | 20 | 2013 |
Los corpus como herramientas de aprendizaje del léxico K Buyse Enseñar léxico en el aula de español: el poder de las palabras, 121-142, 2017 | 15 | 2017 |
The Aprescrilov corpus, or broadening the horizon of Spanish language learning in Flanders K Buyse, L Fernández Pereda, K Verveckken Studies in Corpus Linguistics 78, 143-168, 2016 | 15 | 2016 |
Aprendo a escribir en 10 pasos K Buyse Español para Fines Específicos. Actas del III Congreso Internacional para …, 2008 | 14 | 2008 |
Effective writing tasks and feedback for the Internet Generation K Buyse Language Learning in Higher Education 1 (2), 377-398, 2012 | 13 | 2012 |
La expresión escrita en la clase de ELE: ingredientes esenciales, sazonados o no con TIC K Buyse Mosaico 26, 4-13, 2010 | 13 | 2010 |
Trampas y pistas: para la expresión escrita de los neerlandófonos K Buyse, D Speelman Altiora, 2009 | 13 | 2009 |
Motivating writing education K Buyse ITL-International Journal of Applied Linguistics 152 (1), 111-126, 2006 | 13 | 2006 |
The Differential Effects of Comprehensive Feedback Forms in the Second Language Writing Class: Comprehensive Feedback in the L2 Writing Class M Bonilla, E Van Steendam, D Speelman, K Buyse Language Learning 68 (3), 813-850, 2018 | 11 | 2018 |
Motivating writing teaching K Buyse ITL: Review of Applied Linguistics 152, 111-126, 2006 | 11 | 2006 |
Campus sur: curso intensivo de español: A1-B1: libro del alumno F Rosales, T Moreno, AM Lara, P Salamanca, K Buyse, M Martínez, ... difusión, 2017 | 10 | 2017 |
Escritura eficaz y motivadora K Buyse Revista Design em Foco 3, 12-18, 2007 | 10 | 2007 |