Follow
Arminda Suárez-Perdomo
Title
Cited by
Cited by
Year
Profiles of undergraduates’ networks addiction: Difference in academic procrastination and performance
A Suárez-Perdomo, Z Ruiz-Alfonso, Y Garcés-Delgado
Computers & Education 181, 104459, 2022
612022
Effectiveness of a universal web-based parenting program to promote positive parenting: patterns and predictors on program satisfaction
A Suárez, S Byrne, MJ Rodrigo
Journal of Child and Family Studies 27, 3345-3357, 2018
492018
The Spanish online program “Educar en Positivo”(“The Positive Parent”): Whom does it benefit the most?
A Suárez, JA Rodríguez, MJ Rodrigo
Psychosocial intervention 25 (2), 119-126, 2016
382016
Parental activities seeking online parenting support: Is there a digital skill divide?
A Suarez, MJ Rodrigo, M Muneton
Revista de Cercetare si Interventie Sociala 54, 36, 2016
352016
Influencia del perfil de procrastinación activa en el rendimiento académico del alumnado de Ciencias de la Educación
AS Perdomo, LF García
Bordón: Revista de pedagogía 72 (3), 157-172, 2020
27*2020
Validación de la Escala de Parentalidad Positiva (EPP) para evaluar programas presenciales y online de apoyo parental
A Suárez, S Byrne, MJ Rodrigo
Revista de estudios e investigación en psicología y educación 3 (2), 112-120, 2016
272016
Educar en Positivo: Primeros resultados y retos de futuro
A Torres, A Suárez, MJ Rodrigo
Revista Iberoamericana de Sistemas, Cibernética e Informática 11 (2), 1-13, 2014
262014
Apoyo parental online
A Torres, A Suarez, M Álvarez, S Padilla, E Rodríguez, MJ Rodrigo
Manual práctico en parentalidad positiva, 245-263, 2015
252015
La influencia del escenario educativo familiar en el uso de internet en los niños de primaria y secundaria
S Padilla, ER Ortiz, AT Castaño, AS Perdomo, MJR López, MÁ Lorenzo
Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje …, 2015
232015
El aprendizaje basado en la investigación en el contexto universitario
LE SANTANA-VEGA, A SUÁREZ-PERDOMO, L FELICIANO-GARCÍA
Revista Española de Pedagogía 78 (277), 519-538, 2020
222020
Assessing the ethical and content quality of online parenting resources.
A Suárez-Perdomo, S Byrne, MJ Rodrigo
Comunicar: Media Education Research Journal 26 (54), 19-27, 2018
222018
El uso de recursos web como apoyo a la educación de los hijos en los padres colombianos
MA Muñetón Ayala, A Suárez, MJ Rodrigo López
Investigación y desarrollo 23 (1), 91-116, 2015
222015
E-parenting: una revisión sistemática de la literatura
E Vaquero Tió, A Suárez Perdomo, L Fernández Rodrigo, ...
Universidad de las Islas Baleares, 2019
202019
The influence of the family educational scenario on internet use of primary and secondary school children/La influencia del escenario educativo familiar en el uso de internet …
S Padilla, E Rodríguez, M Álvarez, A Torres, A Suárez, MJ Rodrigo
Journal for the Study of Education and Development 38 (2), 402-434, 2015
182015
Low-cost ultrasonic range improvements for an assistive device
D Abreu, J Toledo, B Codina, A Suárez
Sensors 21 (12), 4250, 2021
132021
Evaluation of the “Positive Parent”, a Spanish web-based program to promote positive parenting in a Personal Learning Environment
AS Perdomo, S Byrne, MJ Rodrigo
Electronic Journal of Research in Education Psychology 20 (56), 177-200, 2022
112022
Validación de la Escala de Apoyo Parental Online (EAPO)
A Suárez, S Byrne, MJ Rodrigo
Revista de estudios e investigación en psicología y educación 3 (1), 36-43, 2016
112016
Inquiry-based learning in the university context: A systematic review
LE Santana-Vega, L Feliciano-García, A Suárez-Perdomo
Revista Espanola De Pedagogia 78 (277), 9, 2023
102023
El aprendizaje basado en la investigación en el contexto universitario: una revisión sistemática
LES Vega, LAF García, AS Perdomo
Revista española de pedagogía 78 (277), 517-535, 2020
82020
Parentalidad Positiva: Ganar Salud y Bienestar de 0-3 Años Guía Para El Desarrollo de Talleres Presenciales Grupales Coordinación Técnica Institucional
MJ Rodrigo, JC Martín-Quintana, ML Máiquez, M Álvarez, S Byrne, ...
Madrid, España: Ministerio de Sanidad Servicios Sociales e Igualdad, 2017
82017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20