" Hackeando memes”: cultura democrática, redes sociales y educación L Camas Garrido, A Valero Moya, M Vendrell Morancho Espiral. Cuadernos del profesorado, 2018 | 24 | 2018 |
The Teacher-Student Relationship in the Use of Social Network Sites for Educational Purposes: A Systematic Review. L Camas Garrido, A Valero Moya, M Vendrell Morancho Journal of New Approaches in Educational Research 10 (1), 137-156, 2021 | 8 | 2021 |
Análisis de la Literatura Académica Actual sobre las Redes Sociales y su Potencial Educativo. LC A. Valero, M. Vendrell VIII Congreso Iberoamericano de Pedagogía (CIP 2018), 2018 | 2 | 2018 |
" Hacking memes": Democratic culture, social media and education L Camas, A Valero, M Vendrell Espiral-cuadernos del profesorado 11 (23), 120-129, 2018 | 1 | 2018 |
PhDay Educación 2020. VI Jornadas de Investigación. Libro de Actas P Martín-Ondarza Santos, P Gil, S Torrecilla Manresa, ... : Facultad de Educación-Centro de Formación del Profesorado-Universidad …, 2020 | | 2020 |
El coratge de tenir futur MV Morancho REIRE Revista d'Innovació i Recerca en Educació 11 (2), 61–64-61–64, 2018 | | 2018 |
Critical Thinking: A deep study of its Conceptualization, Implication, and Importance in Higher Education M Vendrell 6th International Congress of Educational Sciences and Development, 2018 | | 2018 |
A meta-analysis of Critical Thinking and College Students’ Characteristics. M Vendrell Emerging Researchers' Conference, 2018 | | 2018 |
Sousa, DA (Ed.).(2014). Neurociencia educativa: Mente, cerebro y educación (Vol. 131). Madrid, España: Narcea Ediciones. MV Morancho Revista de Ciències de l'Educació, 63-64, 2018 | | 2018 |
Fernández Enguita, M.(2018). Más escuela y menos aula. Madrid: Ediciones Morata, 204 pp. MV Morancho Bordón: Revista de pedagogía 70 (4), 159-161, 2018 | | 2018 |
Quality of Higher Education: Drawing novel ways to improve the quality of European Higher Education. M Vendrell 9th UNICA Student Conference, 2017 | | 2017 |
El coratge de tenir futur M Vendrell-Morancho | | |