Segueix
Lourdes Guàrdia
Títol
Citada per
Citada per
Any
Online university teaching during and after the Covid-19 crisis: Refocusing teacher presence and learning activity
C Rapanta, L Botturi, P Goodyear, L Guàrdia, M Koole
Postdigital science and education 2 (3), 923-945, 2020
13272020
MOOC design principles: A pedagogical approach from the learner’s perspective
L Guàrdia, M Maina, A Sangrà
elearning papers, 2013
3582013
Identificación de competencias docentes que orienten el desarrollo de planes de formación dirigidos a profesorado universitario
I Torra Bitlloch, I Corral Manuel de Villena, M Pérez, X Triadó, ...
Red U: revista de docencia universitaria (online) 10 (2), 21-56, 2012
2072012
Making the Transition to E-Learning: Strategies and Issues: Strategies and issues
M Bullen, D Janes
IGI Global, 2006
1292006
Diseño instruccional y objetos de aprendizaje: hacia un modelo para el diseño de actividades de evaluación del aprendizaje on-line
L Guàrdia Ortiz, A Sangrà Morer
RED. Revista de educación a distancia, 2005
1202005
El diseño formativo: un nuevo diseño pedagógico de los materiales didácticos en soporte digital
LG Ortiz
Aprender en la virtualidad, 171-188, 2000
1022000
Trends and challenges of e-assessment to enhance student learning in Higher Education
L Guàrdia, G Crisp, I Alsina
Innovative practices for higher education assessment and measurement, 36-56, 2017
732017
Modelos de diseño instruccional
P Williams
UOC Universitat Oberta de Catalunya, 2019
692019
Prácticas del portafolio electrónico en el ámbito universitario del Estado Español
T Guasch, LG Ortiz, E Barberà
Revista de Educación a Distancia (RED), 2009
612009
Balancing technology, pedagogy and the new normal: Post-pandemic challenges for higher education
C Rapanta, L Botturi, P Goodyear, L Guàrdia, M Koole
Postdigital Science and Education 3 (3), 715-742, 2021
482021
Fundamentos del diseño técnico pedagógico en e-learning
P Williams, L Schrum, A Sangrá, L Guárdia
Recuperado de: http://aulavirtualkamn. wikispaces. com/file/view/2.+ …, 2001
472001
Los materiales de aprendizaje en contextos educativos virtuales. Pautas para el diseño tecnopedagógico
A Sangrà
Editorial UOC, 2005
412005
Online University Teaching During and After the Covid-19 Crisis: Refocusing Teacher Presence and Learning Activity. Postdigit Sci Educ 2, 923–945
C Rapanta, L Botturi, P Goodyear, L Guàrdia, M Koole
Recuperado de: https://doi. org/10.1007/s42438-020-00155-y, 2020
392020
Using e-Assessment to enhance student learning and evidence learning outcomes
G Crisp, L Guàrdia, M Hillier
International Journal of Educational Technology in Higher Education 13 (1), 1-3, 2016
312016
Identificación, desarrollo y evaluación de competencias docentes en la aplicación de planes de formación dirigidos a profesorado universitario
I Torra Bitlloch, I Corral Manuel de Villena, MJ Pérez Cabrera, ...
Red U: revista de docencia universitaria, 2012
292012
Fundamentos del diseño técnico–pedagógico en e-learning
J Stephenson, A Sangrá, P Williams, L Schurum, L Guàrdia, M Gisbert, ...
Universitat Oberta de Catalunya 1, 106, 2008
292008
Personalización del proceso de aprendizaje usando learning objects reutilizables
J Minguillón, E Mor, F Santanach, LG Ortiz
Revista de Educación a Distancia (RED), 2005
262005
Innovative practices for higher education assessment and measurement
E Cano, G Ion
IGI Global, 2016
242016
Fundamentos del diseño técnicopedagógico en e-learning. Modelos de diseño instruccional
P Williams, L Schrum, A Sangrà, L Guàrdia
Tomado de: http://aulavirtualkamn. wikispaces. com/file/view/2.+ MODELOS+ …, 2003
242003
Digital competence assessment system: supporting teachers with the CRISS platform
L Guàrdia, M Maina, A Julià
Central European Conference on Information and Intelligent Systems, 77-82, 2017
192017
En aquests moments el sistema no pot dur a terme l'operació. Torneu-ho a provar més tard.
Articles 1–20