Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot3 articles
0 articles
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Roberto NavigliProfessor, Sapienza University of RomeCorreu electrònic verificat a uniroma1.it
- Mohammad Taher PilehvarCardiff University and University of CambridgeCorreu electrònic verificat a cam.ac.uk
- Gerasimos LampourasPrincipal Research Scientist at Huawei Noah's Ark LabCorreu electrònic verificat a huawei.com
- Milan GrittaSenior NLP Research Scientist @ Huawei R&D (UK)Correu electrònic verificat a huawei.com
- Ieva StaliūnaitėPhD Student, University of CambridgeCorreu electrònic verificat a huawei.com
- Philip John GorinskiResearch Scientist NLP, Huawei Noah's Ark LabCorreu electrònic verificat a huawei.com
- Jose Camacho-ColladosProfessor, Cardiff UniversityCorreu electrònic verificat a cardiff.ac.uk
- Fenia ChristopoulouResearch Scientist, Huawei Noah's Ark LabCorreu electrònic verificat a huawei.com
- Massimiliano ManciniUniversity of TrentoCorreu electrònic verificat a unitn.it
- Han ZhouUniversity of CambridgeCorreu electrònic verificat a cam.ac.uk
- Xin JiangNoah’s Ark Lab, Huawei TechnologiesCorreu electrònic verificat a huawei.com
- Viviana CotikUniversidad de Buenos AiresCorreu electrònic verificat a dc.uba.ar
- Gabriel Gordon-HallResearch Engineer, Natural Language Processing, Huawei Noah's Ark LabCorreu electrònic verificat a huawei.com
- Ruoyu HuImperial College LondonCorreu electrònic verificat a imperial.ac.uk
- Huiyuan XieUniversity of CambridgeCorreu electrònic verificat a cam.ac.uk
- Chenxi WhitehousePostdoc Researcher at University of CambridgeCorreu electrònic verificat a cam.ac.uk
- Yue FengUniversity College LondonCorreu electrònic verificat a ucl.ac.uk
- Benjamin MinixhoferPhD Student, University of CambridgeCorreu electrònic verificat a cam.ac.uk
- Pasquale MinerviniUniversity of Edinburgh, ELLISCorreu electrònic verificat a ed.ac.uk
- Giulio ZhouPhD Student, Univeristy of EdinburghCorreu electrònic verificat a ed.ac.uk
Segueix