Carina Gonzalez
TítuloCitado porAño
Average optical performance of the human eye as a function of age in a normal population.
A Guirao, C Gonzalez, M Redondo, E Geraghty, S Norrby, P Artal
Investigative Ophthalmology & Visual Science 40 (1), 203-213, 1999
3651999
A literature review of gamification design frameworks
A Mora, D Riera, C Gonzalez, J Arnedo-Moreno
2015 7th International Conference on Games and Virtual Worlds for Serious …, 2015
1712015
Applying a constructivist and collaborative methodological approach in engineering education
L Moreno, C Gonzalez, I Castilla, E Gonzalez, J Sigut
Computers & Education 49 (3), 891-915, 2007
1312007
Emociones con videojuegos: incrementando la motivación para el aprendizaje
CS González, F Blanco
Teoría de la Educación. Educación y Cultura en la Sociedad de la Información …, 2008
872008
Intelligent decision-making support systems: foundations, applications and challenges
JND Gupta, GA Forgionne, M Mora
Springer Science & Business Media, 2007
862007
Designing social videogames for educational uses
C González-González, F Blanco-Izquierdo
Computers & Education 58 (1), 250-262, 2012
662012
Learning healthy lifestyles through active videogames, motor games and the gamification of educational activities
CS González, N Gómez, V Navarro, M Cairós, C Quirce, P Toledo, ...
Computers in Human Behavior 55, 529-551, 2016
652016
Gamification: a systematic review of design frameworks
A Mora, D Riera, C González, J Arnedo-Moreno
Journal of Computing in Higher Education 29 (3), 516-548, 2017
522017
Estrategias para trabajar la creatividad en la Educación Superior: pensamiento de diseño, aprendizaje basado en juegos y en proyectos.
CSG González
Revista de Educación a Distancia, 2014
462014
Using KADS methodology in a simulation assisted knowledge based system: application to hospital management
L Moreno, RM Aguilar, JD Piñeiro, JI Estevez, JF Sigut, C Gonzalez
Expert Systems with Applications 20 (3), 235-249, 2001
462001
Use of constructivism and collaborative teaching in an ILP processors course
L Moreno, C Gonzalez, I Castilla, EJ Gonzalez, J Sigut
IEEE Transactions on Education 50 (2), 101-111, 2007
442007
Usability and user experience: what should we care about?
C Rusu, V Rusu, S Roncagliolo, C González
International Journal of Information Technologies and Systems Approach …, 2015
422015
¿ Qué uso hacen de las aulas virtuales los docentes universitarios?
E Fariña-Vargas, C González-González, M Area-Moreira
Revista de Educación a Distancia, 2013
422013
De la enseñanza con libros de texto al aprendizaje en espacios online gamificados
MA Moreira, CSG González
Educatio Siglo XXI 33 (3 Noviembr), 15-38, 2015
412015
Técnicas de gamificación aplicadas en la docencia de Ingeniería Informática
CS González González, A Mora Carreño
ReVisión 8 (1), 2015
402015
Gamification in intelligent tutoring systems
C González, A Mora, P Toledo
Proceedings of the Second International Conference on Technological …, 2014
382014
Design and analysis of collaborative interactions in social educational videogames
C González-González, P Toledo-Delgado, C Collazos-Ordoñez, ...
Computers in Human Behavior 31, 602-611, 2014
382014
Integrating an educational 3D game in Moodle
CS González, F Blanco
Simulation & Gaming 39 (3), 399-413, 2008
372008
Development of e-learning solutions: Different approaches, a common mission
JM Dodero, FJ García-Peñalvo, C González, P Moreno-Ger, MA Redondo, ...
IEEE Revista Iberoamericana de Tecnologias del Aprendizaje 9 (2), 72-80, 2014
352014
Breaking the rules: Gamification of learning and educational materials
C González, M Area
Proceedings of the 2nd international workshop on interaction design in …, 2013
352013
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20