Carina Gonzalez
TítuloCitado porAño
A literature review of gamification design frameworks
A Mora, D Riera, C Gonzalez, J Arnedo-Moreno
2015 7th International Conference on Games and Virtual Worlds for Serious …, 2015
1942015
Applying a constructivist and collaborative methodological approach in engineering education
L Moreno, C Gonzalez, I Castilla, E Gonzalez, J Sigut
Computers & Education 49 (3), 891-915, 2007
1382007
Emociones con videojuegos: incrementando la motivación para el aprendizaje
CS González, F Blanco
Teoría de la Educación. Educación y Cultura en la Sociedad de la Información …, 2008
902008
Intelligent decision-making support systems: foundations, applications and challenges
JND Gupta, GA Forgionne, M Mora
Springer Science & Business Media, 2007
882007
Learning healthy lifestyles through active videogames, motor games and the gamification of educational activities
CS González, N Gómez, V Navarro, M Cairós, C Quirce, P Toledo, ...
Computers in Human Behavior 55, 529-551, 2016
742016
Designing social videogames for educational uses
C González-González, F Blanco-Izquierdo
Computers & Education 58 (1), 250-262, 2012
682012
Gamification: a systematic review of design frameworks
A Mora, D Riera, C González, J Arnedo-Moreno
Journal of Computing in Higher Education 29 (3), 516-548, 2017
652017
Estrategias para trabajar la creatividad en la Educación Superior: pensamiento de diseño, aprendizaje basado en juegos y en proyectos.
CSG González
Revista de Educación a Distancia, 2014
512014
De la enseñanza con libros de texto al aprendizaje en espacios online gamificados
MA Moreira, CSG González
Educatio Siglo XXI 33 (3 Noviembr), 15-38, 2015
502015
¿ Qué uso hacen de las aulas virtuales los docentes universitarios?
E Fariña-Vargas, C González-González, M Area-Moreira
Revista de Educación a Distancia, 2013
482013
Using KADS methodology in a simulation assisted knowledge based system: application to hospital management
L Moreno, RM Aguilar, JD Piñeiro, JI Estevez, JF Sigut, C Gonzalez
Expert Systems with Applications 20 (3), 235-249, 2001
462001
Usability and user experience: what should we care about?
C Rusu, V Rusu, S Roncagliolo, C González
International Journal of Information Technologies and Systems Approach …, 2015
442015
Técnicas de gamificación aplicadas en la docencia de Ingeniería Informática
CS González González, A Mora Carreño
ReVisión 8 (1), 2015
442015
Use of constructivism and collaborative teaching in an ILP processors course
L Moreno, C Gonzalez, I Castilla, EJ Gonzalez, J Sigut
IEEE Transactions on Education 50 (2), 101-111, 2007
442007
Design and analysis of collaborative interactions in social educational videogames
C González-González, P Toledo-Delgado, C Collazos-Ordoñez, ...
Computers in Human Behavior 31, 602-611, 2014
432014
Gamification in intelligent tutoring systems
C González, A Mora, P Toledo
Proceedings of the Second International Conference on Technological …, 2014
402014
Integrating an educational 3D game in Moodle
CS González, F Blanco
Simulation & Gaming 39 (3), 399-413, 2008
392008
Breaking the rules: Gamification of learning and educational materials
C González, M Area
Proceedings of the 2nd international workshop on interaction design in …, 2013
382013
Development of e-learning solutions: Different approaches, a common mission
JM Dodero, FJ García-Peñalvo, C González, P Moreno-Ger, MA Redondo, ...
IEEE Revista Iberoamericana de Tecnologias del Aprendizaje 9 (2), 72-80, 2014
372014
Enhancing the engagement of intelligent tutorial systems through personalization of gamification
CS González, P Toledo, V Muñoz
International Journal of Engineering Education 32 (1), 532-541, 2016
322016
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20