Segueix
Elisabet Serrat
Elisabet Serrat
Departament de Psicologia, Universitat de Girona
Correu electrònic verificat a udg.edu
Títol
Citada per
Citada per
Any
La adquisición del lenguaje
M Serre, E Serrat, R Solé, A Bel, M Aparici
(No Title), 2000
6532000
El desarrollo de los niños, paso a paso
M Sadurní, C Rostán, E Serrat
Barcelona: Uoc, 2008
2422008
Verb morphology in Catalan and Spanish in children with specific language impairment: A developmental study
M Sanz‐Torrent, E Serrat, L Andreu, M Serra
Clinical Linguistics & Phonetics 22 (6), 459-474, 2008
1042008
Una propuesta de renovación metodológica en el marco del Espacio Europeo de Enseñanza Superior: los pequeños grupos de investigación cooperativos
L Andreu Barrachina, M Sanz Torrent, E Serrat Sellabona
Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado, 2009
772009
The role of executive functions in social cognition among children with down syndrome: relationship patterns
A Amadó, E Serrat, E Vallès-Majoral
Frontiers in psychology 7, 205508, 2016
532016
Lenguaje y Teoría de la Mente: una aproximación multidimensional
M Resches, E Serrat, C Rostan, M Esteban
Infancia y aprendizaje 33 (3), 315-333, 2010
512010
Sobre el concepto de alfabetización transmedia en el ámbito educativo. Una revisión de la literatura
J González-Martínez, E Serrat-Sellabona, M Estebanell-MinGuell, ...
Comunicación y sociedad, 15-40, 2018
462018
Aprendizaje léxico y desarrollo de la gramática: vocabulario verbal, aceleración morfológica y complejidad sintáctica
ES i Sellabona, M Sanz-Torrent, A Bel
Anuario de psicología/The UB Journal of psychology, 221-221, 2004
462004
Acquisition of complex sentences in Spanish and Catalan speaking children
M Aparici, E Serrat, M Capdevila, M Serra
Children's language, 1-25, 2005
422005
What's up with transmedia and education? A literature review
J González Martínez, M Esteban Guitart, C Rostán Sánchez, ...
Digital Education Review, 2019, vol. 36, p. 207-222, 2019
352019
La relación entre el aprendizaje léxico y el desarrollo gramatical
E Serrat, M Sanz-Torrent, I Badia, E Aguilar, R Olmo, F Lara, L Andreu, ...
Journal for the Study of Education and Development 33 (4), 435-448, 2010
352010
Rendimiento académico en educación primaria: relaciones con la Inteligencia Emocional y las Habilidades Sociales
G Perpiñà Martí, F Sidera Caballero, E Serrat Sellabona
Revista de educación, 2021
322021
Are you really happy? Children’s understanding of real vs. pretend emotions
F Sidera, A Amadó, E Serrat
Current Psychology 32, 18-31, 2013
312013
Transferencia en la adquisición de segundas lenguas. Un estudio con alumnado rumano en un contexto bilingüe
SM Chireac, E Serrat Sellabona, Á Huguet
Universidad del País Vasco, 2011
292011
Normativización del inventario del desarrollo comunicativo MacArthur-Bates al español, Colombia
MF Lara Díaz, DM Gálvez Bohórquez, ÁM Gómez Fonseca, ...
Revista Latinoamericana de Psicología 43 (2), 241-254, 2011
282011
Do children realize that pretend emotions might be unreal?
F Sidera, E Serrat, C Rostan, M Sanz-Torrent
The Journal of genetic psychology 172 (1), 40-55, 2011
282011
La adquisición de la interrogación: las interrogativas parciales en catalán y castellano
E Serrat, M Capdevila
Infancia y Aprendizaje 24 (1), 3-17, 2001
282001
Labelling improves false belief understanding. A training study
ES Sellabona, CR Sánchez, EV Majoral, ME Guitart, FS Caballero, ...
The Spanish Journal of Psychology 16, E6, 2013
272013
Morphological errors in early language acquisition: evidence from Catalan and Spanish
E Serrat, M Aparici
Unpublished ms., Universities of Girona and Barcelona, 1999
271999
Verb type production in Catalan and Spanish children with SLI
M Sanz-Torrent, E Aguilar, E Serrat, M Serra
Research on child language acquisition 2, 909-922, 2001
232001
En aquests moments el sistema no pot dur a terme l'operació. Torneu-ho a provar més tard.
Articles 1–20