Seguir
Javier Ramon Perez-Aranda (ORCID:0000-0002-4268-2527)
Javier Ramon Perez-Aranda (ORCID:0000-0002-4268-2527)
Dirección de correo verificada de uma.es - Página principal
Título
Citado por
Citado por
Año
Gestión del conocimiento y orientación al marketing interno en el desarrollo de ventajas competitivas en el sector hotelero
JLR Robledo, MV Arán, J Pérez-Aranda
Investigaciones Europeas de Dirección y Economía de la empresa 21 (2), 84-92, 2015
772015
Building customer loyalty: The effect of experiential state, the value of shopping, and trust and perceived value of service on online clothes shopping
S Molinillo, B Gómez-Ortiz, J Pérez-Aranda, A Navarro-García
Clothing and Textiles Research Journal 35 (3), 156-171, 2017
752017
Hotels’ online reputation management: benefits perceived by managers
J Perez-Aranda, M Vallespín, S Molinillo
International Journal of Contemporary Hospitality Management 31 (2), 615-632, 2019
362019
Are myths and legends used in tourism communication as a resource?: the case of Algarve online brochures
JR Pérez Aranda, M Guerreiro, J Mendes
Universidad de Huelva, 2015
212015
El Aprendizaje Basado en Problemas como herramienta de motivación: reflexiones de su aplicación a estudiantes de GADE
J Pérez-Aranda, J Molina-Gómez, L Domínguez De La Rosa, ...
Revista de Formación e Innovación Educativa Universitaria 8 (4), 189-207, 2015
192015
A proposal for measuring hotels’ managerial responses to User-Generated-Content Reviews
J Perez-Aranda, MV Arán, S Molinillo
Tourism & Management Studies 14, 7-16, 2018
172018
Sport-related physical activity in tourism: an analysis of antecedents of sport based applications use
J Perez-Aranda, EM González Robles, PA Urbistondo
Information Technology & Tourism 23 (1), 97-120, 2021
162021
Examining the relationship between hoteliers’ review site use intensity and hotel characteristics-Moroccan hotels
A Ait-Bakrim, H Attouch, M Guerreiro, JR Perez-Aranda
Journal of Tourism, Sustainability and Well-being 7 (3), 226-239, 2019
142019
Residential tourism in the south of Spain: An approach towards consumption
J Perez-Aranda, G Robles E, P Alarcon Urbistondo
Tourism & Management Studies, 36-48, 2010
13*2010
Understanding antecedents of continuance and revisit intentions: the case of sport apps
J Perez-Aranda, EMG Robles, PA Urbistondo
Journal of Retailing and Consumer Services 72, 103288, 2023
102023
Predictors of review sites usage in hotels
J Pérez Aranda, R Anaya-Sanchez, J Ruizalba
Tourism & Management Studies 13 (2), 52-59, 2017
102017
Knowledge management and internal marketing orientation for the development of competitive advantages in the hotel sector
J Ruizalba, M Vallespín, J Pérez Aranda
Investigaciones Europeas de Direccion y Economia de la Empresa 21 (2), 84-92, 2014
102014
Predictors of positive reviews on hotels: Hoteliers’ perception
J Perez-Aranda, MM Guerreiro, J da Costa Mendes
Online Information Review 42 (2), 146-160, 2018
92018
Análisis del sector hotelero en la relación “compromiso con las plataformas de valoración y resultados”
J Pérez-Aranda, RNC Olea, MV Arán
International Journal of Information Systems and Tourism (IJIST) 2 (1), 7-16, 2017
92017
La motivación de estudiantes en Trabajo Social: aprendizaje basado en problemas
LD de la Rosa, MCR Martínez, JM Gómez, JP Aranda
Opción 31 (3), 470-488, 2015
82015
Main causes inducting physical sports activity in women
GR E.M., J Perez-Aranda, P Alarcón
Apunts 129, 108-118, 2017
6*2017
Drivers of eWOM intensity: differences between hoteliers’ perception and real reviews
J Perez-Aranda, M Guerreiro, J Mendes
European Journal of Tourism Research 27, 2708-2708, 2021
52021
ANÁLISIS DE LOS HÁBITOS DE LA GENERACIÓN Y EN LA PLANIFICACIÓN DE VIAJES EN UN CONTEXTO MULTICANAL
M Vallespín, S Molinillo, JP Aranda
Journal of Tourism Analysis: Revista de Análisis Turístico, 2017
52017
El aprendizaje basado en problemas en estudiantes de terapia ocupacional
MCR Martínez, LD de la Rosa, JRP Aranda, JM Gómez
Opción. Revista de Ciencias Humanas y Sociales, 548-566, 2016
42016
An application of social network mining to scientific data: identifying networks structures and detecting partnerships in metrics and citation patterns
J Perez-Aranda, A Pelaez-Verdet
Social Network Analysis and Mining 11 (1), 4, 2021
32021
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20