The digital/technological connection with COVID-19: An unprecedented challenge in university teaching S Nuere, L De Miguel Technology, Knowledge and learning 26 (4), 931-943, 2021 | 217 | 2021 |
The Digital/Technological Connection with COVID‑19: An Unprecedented Challenge in University Teaching. Technology, Knowledge and Learning, 0123456789 S Nuere, L de Miguel | 16 | 2020 |
The digital/technological connection with Covid-19: An unprecedented challenge in university teaching. Technology, Knowledge and Learning, 26 (4), 931-943 S Nuere, L De Miguel | 10 | 2021 |
The Digital/Technological Connection with COVID-19: An Unprecedented Challenge in University Teaching. Tech Know Learn S Nuere, L de Miguel | 10 | 2020 |
La investigación artística a través de la investigación basada en las artes: narrando una historia, compartiendo experiencias L de Miguel Álvarez Revista Sonda: Investigación y Docencia en Artes y Letras, 61-84, 2013 | 9 | 2013 |
Design of a virtual assistant to improve interaction between the audience and the presenter S Cobos-Guzmán, S Nuere, L De Miguel International Journal of Interactive Multimedia and Artificial Intelligence …, 2021 | 7 | 2021 |
The Digital/Technological Connection with COVID 19: An Unprecedented Challenge in University Teaching. Technology, Knowledge and learning, 26, 931-943 S Nuere, L de Miguel | 5 | 2021 |
Bibliographic review of the existence of virtual museums for educational purposes applied to the professional environment R Barban, L de Miguel Journal of Educational Technology and Online Learning, 464-474, 2021 | 5 | 2021 |
Digital Skills And STEAM In Education: Systematic Mapping Between 2017 And 2021 FA Abuchar Porras, A. Velazco Flórez, S.Y. , de Miguel Álvarez, L., Simanca H. Webology 19 (2), 2496-2485, 2022 | 3* | 2022 |
La huella, la tela, el blanco y el negro en la manifestación de ser: modelo de confección autoidentitaria del artista-investigador-educador L de Miguel Álvarez Universidad Complutense de Madrid, 2010 | 3 | 2010 |
Investigación A Martínez, JG Segovia, DM Palau, S Palés, EF Ferri, B León-Río, O Arias, ... Investigación, 2020 | 2 | 2020 |
Caminar descalza y la ampliación cognitiva de lugares: un proyecto de a/r/tografía Walking con estudiantes de Secundaria Obligatoria L De Miguel Álvarez Aprendiendo a enseñar artes visuales. Un enfoque A/R/Tográfico [https …, 2020 | 2* | 2020 |
Person-to-Person Interaction in Twenty-first-century Society: Technology and Arts at the Service of Communication L De Miguel Álvarez, B Yáñez Martínez The International Journal of Design in Society 14 (2), 17, 2020 | 2* | 2020 |
La representación cinematográfica documental en la investigación artística: de-construyendo miradas sobre la discapacidad L de Miguel Álvarez Arteterapia. Papeles De Arteterapia Y educación artística Para La inclusión …, 2020 | 2 | 2020 |
Investigación/Arte/Vida: entre intersticios, procesiones y progresiones L de Miguel Álvarez Arteterapia. Papeles de arteterapia y educación artística para la inclusión …, 2012 | 2 | 2012 |
Reflections on the adaptation to the COVID-19 pandemic in higher education S Nuere, AA Suz, L de Miguel Álvarez Remote Learning in Times of Pandemic, 113-129, 2021 | 1 | 2021 |
Integrated Science 2050: Science Without Borders A Saghazadeh, AA Suz, A Viu, CF Wu, CR Maboloc, D Hellberg, ... Integrated Science: Science Without Borders, 461-478, 2021 | 1 | 2021 |
Reflexiones sobre la propia experiencia: ser docente en áreas de Arte y Diseño= Reflections about my own experience: be a teacher in Arts and Design Areas LDM Álvarez Ardin. Arte, Diseño e Ingeniería, 69-93, 2018 | 1 | 2018 |
Reflexiones sobre la propia experiencia: ser docente en áreas de Arte y Diseño L de Miguel Álvarez ArDIn: Arte Diseño Ingeniería, 69-93, 2018 | 1 | 2018 |
A Step Further in Digital Divide: Information and Strategic Skills of the Academy N Samancioglu, S Nuere, L de Miguel Álvarez, EMR Gómez Inclusive Digital Education, 199-211, 2022 | | 2022 |