Arminda Almeida Santana
Arminda Almeida Santana
Dirección de correo verificada de unileon.es
Título
Citado por
Citado por
Año
Understanding tourism loyalty: Horizontal vs. destination loyalty
A Almeida-Santana, S Moreno-Gil
Tourism Management 65, 245-255, 2018
1492018
New trends in information search and their influence on destination loyalty: Digital destinations and relationship marketing
A Almeida-Santana, S Moreno-Gil
Journal of destination marketing & management 6 (2), 150-161, 2017
872017
Understanding European tourists’ use of e-tourism platforms. Analysis of networks
T David-Negre, A Almedida-Santana, JM Hernández, S Moreno-Gil
Information Technology & Tourism 20 (1-4), 131-152, 2018
242018
The paradox of cultural and media convergence. Segmenting the European tourist market by information sources and motivations
A Almeida‐Santana, S Moreno‐Gil, J Boza‐Chirino
International Journal of Tourism Research 20 (5), 613-625, 2018
202018
Impacto de las fuentes de información tradicionales y digitales en la fidelidad de los destinos
A Almeida Santana, S Moreno Gil
Revista de análisis turístico, 2017
132017
Effective island brand architecture: promoting island tourism in the Canary Islands and other archipelagos
A Almeida Santana, S Moreno Gil
Island Studies Journal, 2018
122018
New digital tourism ecosystem: understanding the relationship between information sources and sharing economy platforms
A Almeida-Santana, T David-Negre, S Moreno-Gil
International Journal of Tourism Cities, 2020
102020
Perceived Sustainable Destination Image: Implications for Marketing Strategies in Europe
A Almeida-Santana, S Moreno-Gil
Sustainability 11 (22), 6466, 2019
92019
Museum tourism in Canary Islands: assessing image perception of Directors and Visitors
S Moreno Gil, JRB Ritchie, A Almeida-Santana
Museum Management and Curatorship 34 (5), 501-520, 2019
72019
Advances in tourism marketing in a global market towards a better understanding of loyalty, social media, island tourism and cultural convergence
A Almeida-Santana
European Journal of Tourism Research 18, 164-168, 2018
52018
Difusión de la investigación científica de turismo en Portugal
P Picazo Peral, S Moreno Gil, A Almeida Santana
Revista Turismo em Análise, 2015
32015
Rethinking tourism models in the platform era of the sharing economy–Implications for tourism marketing and management
A Almeida-Santana, T David-Negre, S Moreno-Gil, JA Coca-Stefaniak
Goodfellow Publ., 2022
2022
Nuevos análisis de marketing turístico ante los futuros retos: el destino como laboratorio viviente y los análisis biométricos
T David Negre, A Almeida Santana, P Picazo Peral, S Moreno Gil
Cátedra de Turismo CajaCanarias-Ashotel-Universidad de La Laguna, 2020
2020
Collaborative tourism in Europe: the role of travel motivations on new platforms and information sources
A Almeida-Santana, S Moreno-Gil, J Boza-Chirino
International Journal of Business and Globalisation 24 (3), 355-376, 2020
2020
Valor de la repetición de la visita en el destino Islas Canarias
A Almeida Santana, S Moreno Gil
Turismo. Revista de Estudios de Turismo de Canarias y Macaronesia, 2019
2019
A review on horizontal and destination loyalty
S Moreno Gil, A Almeida Santana
International journal of tourism & hotel business management, 2019
2019
Análisis de la red de plataformas web empleadas por los turistas
T David Negre, JM Hernández, A Almeida Santana, S Moreno Gil
2018
Diagnóstico de la situación actual de las empresas queseras en el sector turístico
A Almeida Santana, S Moreno Gil
Turismo. Revista de Estudios de Turismo de Canarias y Macaronesia, 2018
2018
Turismo colaborativo en Europa: el papel de las motivaciones de viaje en las nuevas plataformas y en las fuentes de información
A Almeida Santana, S Moreno Gil, J Boza Chirino
2017
Lopesan Hotels & Resorts.
JT Aguiar Quintana, RM Batista Canino, CE Willian, A Almeida Santana
Cambridge Scholars Publishing, 2017
2017
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20