Follow
Esther Nieto Moreno de Diezmas
Esther Nieto Moreno de Diezmas
Verified email at uclm.es
Title
Cited by
Cited by
Year
The impact of CLIL on the acquisition of L2 competences and skills in primary education
ENM De Diezmas
International Journal of English Studies 16 (2), 81-101, 2016
1222016
The impact of CLIL on the acquisition of the learning to learn competence in secondary school education in the bilingual programmes of Castilla-La Mancha
ENM de Diezmas
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas …, 2016
692016
EXPLORING CLIL CONTRIBUTION TOWARDS THE ACQUISITION OF CROSS-CURRICULAR COMPETENCES: A COMPARATIVE STUDY ON DIGITAL COMPETENCE DEVELOPMENT IN CLIL
E Nieto Moreno de Diezmas
Revista de Lingüística y Lenguas Aplicadas, 75-85, 2018
472018
CLIL and development of emotional competence
ENM De Diezmas
Miscelánea: A journal of English and American studies, 53-73, 2012
292012
Adquisición de la lectura en L1 en programas bilingües de Educación Primaria. Un estudio comparativo
E Nieto-Moreno-de-Diezmas
Ocnos. Revista de estudios sobre lectura 17 (1), 43-54, 2018
282018
Main Challenges of EMI at the UCLM: Teachers’ Perceptions on Language Proficiency, Training and Incentives
E Nieto Moreno de Diezmas, A Fernández Barrera
Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios …, 2021
272021
Evaluación de la competencia digital docente
RS García-Pardo, ENM de Diezmas
Síntesis, 2017
242017
How does CLIL affect the acquisition of reading comprehension in the mother tongue? A comparative study in secondary education
E Nieto Moreno de Diezmas
Investigaciones sobre lectura 8, 7-26, 2017
232017
La mejora del aprendizaje a través de las nuevas tecnologías y de la implantación del currículo bimodal. Multiárea
E Nieto, P Marquès
Revista de didáctica 7, 7-30, 2015
232015
MEJORAR LA MOTIVACIÓN EN CIENCIAS CON CLIL. UN ESTUDIO DE CASO
B García, E Nieto Moreno de Diezmas, JR Ruiz-Gallardo
Enseñanza de las Ciencias 2017, 2625-2630, 2017
22*2017
PLEs in primary school: The learners’ experience in the Piplep Project
ENM de Diezmas, PD Manzano
Digital Education Review, 45-61, 2016
222016
La mejora del aprendizaje a través de las nuevas tecnologías y de la implantación del currículo bimodal
ENM de Diezmas, PM Graells
MULTIárea. Revista de didáctica, 7-30, 2015
202015
Evaluación de los programas AICLE en Castilla-La Mancha
ENM de Diezmas, BR Cordero
Ortega-MartínJ. L. HughesS. MadridD.(Eds.), Influencia de la política …, 2018
192018
Students, teachers and management teams in bilingual programmes: Shared perceptions and areas for improvement
ENM de Diezmas
Journal of English Studies 17, 277-297, 2019
182019
The acquisition of l2 listening comprehension skills in primary and secondary education settings: a comparison between CLIL and non-CLIL student performance
E Nieto Moreno de Diezmas
152018
Acquisition of reading comprehension in L1 in bilingual programmes of Primary Education. A comparative study
E NIETO-MORENO-DE-DIEZMAS
OCNOS 17 (1), 43-54, 2018
132018
Social science learning and gender-based differences in clil. A prelimirary study
E Nieto Moreno de Diezmas, TM Hill
Elia: Estudios de Lingüística Inglesa Aplicada, 19, 177-203., 2019
82019
Independient virtual english language learning: a case study in higher education
E Nieto Moreno de Diezmas, MV Guadamillas Gómez, ...
Innoeduca: international journal of technology and educational innovation, 2016
82016
Guía para el diseño, implantación y mantenimiento de un sistema APPCC y prácticas correctas de higiene en las empresas alimentarias
C Celaya, E Cedrón, J Serrano, P Taviel, R Redodndo, E Perruca, ...
Madrid. ESP. Publicaciones BIG Creativos. Edi 1, 16-18, 2007
82007
CLIL e interculturalidad en Educación Infantil: aprendiendo por proyectos. Multiárea
E Nieto-Moreno de Diezmas, C Ortiz-Calero
Revista de Didáctica 9, 24-37, 2017
72017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20