New trends in foreign language teaching: Methods, evaluation and innovation RR Cecilia, A Lopes Cambridge Scholars Publishing, 2019 | 20 | 2019 |
The child in post-apocalyptic cinema E Barros-Grela, MB Pérez, T Brookfield, J Brown, G Donnar, A Guha, ... Lexington Books, 2015 | 18 | 2015 |
Relevance and complexities of translating titles of literary and filmic works M Bobadilla Pérez HUARTE DE SAN JUAN. Filología y Didáctica de la Lengua N. 9/Filologia eta …, 2007 | 17 | 2007 |
Exploring audiovisual translation as a didactic tool in the secondary school foreign language classroom M Bobadilla-Pérez, RJC de Santiago Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas …, 2022 | 13 | 2022 |
MULTIMODALITIES IN DIDACTIC AUDIOVISUAL TRANSLATION: A TEACHERS'PERSPECTIVE. A Sánchez-Requena, P Igareda, M Bobadilla-Pérez Current Trends in Translation Teaching & Learning E, 2022 | 10 | 2022 |
Análisis, implementación y evaluación de programas bilingües en Galicia y la Universidad de A Coruña PC Cantero, MB Pérez Educación Bilingüe: Tendencias Educativas y Conceptos Clave Bilingual …, 2017 | 7 | 2017 |
CLIL materials in Secondary Education: focusing on the language of instruction in the subject area of Mathematics M Bobadilla-Pérez, NM Galán-Rodríguez El G uiniguada, 32-49, 2015 | 7 | 2015 |
Ten fundamentals for novice CLIL teachers P Couto-Cantero, M Bobadilla-Pérez e-TEALS 9 (s1), 108-131, 2018 | 6 | 2018 |
Alfabetización multimodal y plurialfabetización en Educación Primaria a través de la narrativa transmediática El niño, el topo, el zorro y el caballo, de Charlie Mackesy MV López-Pérez, M Bobadilla-Pérez Texto Livre 16, e41879, 2023 | 5 | 2023 |
Propuesta didáctica interdisciplinar en torno a las costumbres, ritos y tradiciones de las cigarreras, como ejemplo del patrimonio inmaterial de la cultura hispánica M Bobadilla Pérez HUARTE DE SAN JUAN. Filología y Didáctica de la Lengua N. 16/Filologia eta …, 2016 | 5 | 2016 |
Development and implementation of plurilingual/bilingual projects in pre-school and primary schools M Bobadilla-Pérez, P Couto-Cantero INTED2015 Proceedings, 7448-7458, 2015 | 4 | 2015 |
Action research in the communicative language classroom: using alternative assessment techniques with efl secondary-school students L Fraga Viñas, M Bobadilla Pérez HUARTE DE SAN JUAN. Filología y Didáctica de la Lengua N. 15/Filologia eta …, 2015 | 4 | 2015 |
Adaptación infantil dle Lazarillo de Tormes M Bobadilla-Pérez El Lazarillo de Tormes y sus continuadores, 267-282, 2021 | 3 | 2021 |
Reflections on the Initiatives Taken in order to Develop the Communicative Competence and to Promote Plurilingualism in Spain NM Galán Rodríguez, M Bobadilla-Pérez Universitat d’Alacant, 2016 | 3 | 2016 |
La Señora en su balcón, de Elena Garro: diferencia-mujer y diferencia-latinoamericana M Bobadilla Pérez Espéculo, Not availabe-Not availabe, 2003 | 3 | 2003 |
Making language learning more inclusive: Introducing rubrics to adult students to improve written performance M Bobadilla-Pérez, LF Viñas International Approaches to Bridging the Language Gap, 152-167, 2020 | 2 | 2020 |
The use of the L1 in a CLIL lesson in Secondary Education in Galicia M Bobadilla Pérez, N Galán Rodríguez Didáctica (lengua y literatura), 2020 | 2 | 2020 |
Does Bilingualism Expand the Cognitive Experience of the Students?: A Case Study in Early Childhood Education M Bobadilla-Pérez, S Pereira-Balado International perspectives on modern developments in early childhood …, 2020 | 2 | 2020 |
International Literary Contest. La escritura creativa como recurso para la innovación docente en el aula de Lengua Extranjera. International Literary Contest. Creative Writing … P Couto-Cantero, M Bobadilla-Pérez El G uiniguada, 34-45, 2018 | 2 | 2018 |
Space and Children in Post-Apocalyptic Film E Barros-Grela, MB Pérez The Child in Post-Apocalyptic Cinema, 77, 2015 | 2 | 2015 |