Imaginando futuros distintos. Los efectos de la desigualdad sobre las transiciones hacia la educación secundaria posobligatoria en la ciudad de Barcelona J Jacovkis, A Montes, M Manzano Papers: Revista de Sociologia 105 (2), 279-302, 2020 | 29* | 2020 |
More innovation, less inclusion? Debates and discussions regarding the intersectionality of innovation and inclusion in the Catalan school system: a position paper S Baena, J Collet-Sabé, M Garcia-Molsosa, M Manzano International Journal of Inclusive Education 26 (9), 865-877, 2022 | 23 | 2022 |
Mismos caminos, distintos destinos. Explorando el efecto de las trayectorias educativas y del origen social en las transiciones hacia la educación postobligatoria A Castejón, AM Ruiz, M Manzano Revista de Sociología de la Educación-RASE 13 (4), 507-525, 2020 | 8 | 2020 |
Què s' entén per innovació educativa? Definicions, característiques i condicions del canvi educatiu a Barcelona M Manzano Pedagogia i Treball Social: revista de ciències socials aplicades 7 (1), 25-42, 2018 | 8 | 2018 |
Las jornadas de puertas abiertas como dispositivos de segmentación de los mercados educativos locales. El caso de la educación postobligatoria M Curran, A Castejón, M Manzano Revista Internacional de Sociología 79 (2), e183-e183, 2021 | 5 | 2021 |
Understanding migrant students’ transitions to upper secondary education: devalued capitals and nonstandard timeframes M Manzano, A Tarabini Educational Transitions and Social Justice, 129-146, 2022 | 2 | 2022 |
Open Door Events: Positioning schools in urban post-compulsory education markets M Curran, A Castejón, M Manzano European Educational Research Journal 22 (6), 798-813, 2023 | | 2023 |
Ícaro en la escuela. Los hijos e hijas de la migración marroquí y pakistaní en la transición hacia la educación postobligatoria M Manzano Moliner Universitat Autònoma de Barcelona, 2023 | | 2023 |
Does school shape upper secondary educational transitions? Exploring the relationship between students’ trajectories and educational choices A Castejón, A Montes, M Manzano Educational Transitions and Social Justice, 85-104, 2022 | | 2022 |